بازی های تیر اندازی{ادامه}
بهترین ها
بازی آنلاین و دانلودی
بازی پرنده های خشمگین
بازی پرنده های خشمگین
بازی پرنده گان خشمگین یکی از بازی های مهیج و سرگرم کننده است که توانسته مخاطبان زیادی به خود جذب کند.اکنون نایت اسکین این بازی جذاب را در قالب یک بازی کوتاه فلش برای علاقمندان آماده کرده است.در بازی Angry Birds Rio پرندگان خشمگین در قفس اسیر شده و به ریو برده شده اند. دوستان جدیدی به کمک شما می آیند تا با کمک همدیگر پرندگان اسیر شده را از یک انبار متروک و خاکستری فراری و به جنگل سرسبز باز گردانید.قسمت اول این بازی دارای 20 مرحله است که در هر مرحله باید پرنده های در قفس را با پرتاب پرنده هایی که در اختیار دارید از قفس آزاد کنید.و هر مرحله مسبت به مرحله قبل کمی سختر میشود.در طول بازی 3 نوع پرنده مختلف برای پرتاب در اختیار دارید 1-پرنده قرمز 2-پرنده آبی کوچک 3-پرنده زرد. در هنگام پرتاب پرنده آبی کوچک در صورت 2 بار کلیک موس به 3 قسمت تقسیم و به اهداف برخورد میشود. در هنگام پرتاب پرنده زرد در صورت 2 بار کلیک موس شتاب زیاد میشود.اگر بتوانید پرنده های در قفس را با تعداد کمی پرنده پرتابی آزاد کنید امتیاز بالا و ستاره بیشتری به شما تعلق میگیرد.من از 60 ستاره ممکن 40 ستاره بدست آوردم.شما هم تست کنید.برای شروع بازی کمی صبر کنید تا بازی لود شود و سپس روی علامت مثلث که روی میوه پرتغال درج شده کلیک کنید.بعد از کلیک ممکن است یک سایت سازنده بازی باز شود سایت مورد نظر را بسته و دوباره به همین صفحه برگردید و دوباره کلیک کنید.تا بازی را شروع کنید.موفق باشید.
انهدام گوسفندان
انهدام گوسفندان
انهدام گوسفندان : نباید بگذارید گوسفندها به شما برخورد کند. به سمت آنها تیراندازی کنید در صورت شلیک، گوسفندها به بخشهای کوچکتری تقسیم میشوند که باید آنها را نیز از بین ببرید.
sheep cull
sheep cull
تمرکز در تیراندازی: در این بازی 50 تیر دارید و گوسفندانی که در حال حرکت به اطرف.شما باید تمرکز خود را انتحان کنید و ببینید با این 50 تیر چند گوسفند را از بین می برید.
تیراندازی با ماشین
تیراندازی با ماشین
تیراندازی با ماشین: در این بازی توسط ماشینی که در اختیار شماست و به سمت جلو حرکت می کنید.به سمت موجودات سبز رنگ تیراندازی کنید و همچنین نباید به آنها برخورد کنید زیرا امتیاز منفی می گیرید. برای افزایش امتیاز از روی علامتهای زردنگ که عبارت seven7 در آن نوشته شده عبور کنید. و نباید به این علامتها تیراندازی کنید زیرا از امتیاز شما کسر خواهد شد.
سرعت در تیراندازی
سرعت در تیراندازی
تیراندازی با دوربین
تیراندازی با دوربین
تیراندازی با دوربین: در این بازی توسط اسلحه خود که مجهز به دوربین هست افراد مسلح را در اطراف ساختمان شناسایی کرده و آنها را منهدم کنید.با از بین بردن هر فرد مسلح 1 امتیاز میگیرید.ببینید در 60 ثانیه تا چند نفر را از بین میبرید و امتیازتان را در پایان بازی مشاهده کنید.
سرعت عمل در شلیک
سرعت عمل در شلیک
سرعت عمل در شلیک: این بازی هم در نوع خود بازی جالبی می باشد.که سرعت عمل شما را امتحان می کند.شخص مسلح قصد از بین بردن دکتر را دارد شما در این بازی هم می توانید با کامپیوتر رقابت کنید و هم با شخص دیگری به صورت دو نفره.نحوه بازی به این صورت هست که بعد از ورود به بازی قسمتهای Name1 و Name2 را پر کنید یعنی دو اسم در این قسمتها انتخاب کنید. بعد مشخص کنید که با کامپیوتر میخواهید رقابت کنید یا با شخص دیگری، که توضیحات هر کدام در زیر آمده هست. رقابت با کامپیوتر: در این صورت شما باید به شخص مسلحی که مرتبآ در حال تغییر وضعیت و جای گیری هست تیراندازی کنید قبل از اینکه به سمت دکتر شما تیراندازی کند.هر کدام که زودتر تیراندازی کند امتیازش را می گیرد. رقابت با شخص دیگر و دو نفره: در این حالت شخص دیگر نحوه جایگیری و وضعیت شخص مسلح را تعیین می کند. و به سمت دکتر تیراندازی می کند.این کار با فشردن کلیدهای a s d f z x c امکان پذیر میشود.
تیراندازی و رکورد
تیراندازی و رکورد
تیراندازی و رکورد: به سمت افراد مسلحی که از اطراف خانه نمایان می شوند و قصد تیراندازی به سمت شما را دارند تیراندازی کنید و امتیاز بگیرید. در قسمت Score امتیاز را میبینید. در قسمت life شما عمر خود را مشاهده می کنید که اگر 5 بار به شما تیراندازی کنند عمرتان تمام و بازی به پایان خواهد رسید و رکورد شما به ثبت خواهد رسید اما اگر هر چه بیشتری داشته باشید امتیاز بیشتری می گیرید.بالاترین امتیاز نیز در قسمت Best ثبت می شود.شما نیزرکورد خود را ثبت کنید.
تیراندازی و تمرکز
تیراندازی و تمرکز
تیراندازی و تمرکز: در این بازی باید هدفهای قرمز رنگ را نشانه گیری کنید تا امتیاز مثبت بگیرید.در صورت تیراندازی اشتباه امتیاز منفی میگیرید.
سنگهای آسمانی
سنگهای آسمانی
سنگهای آسمانی : به سمت سنگهای آسمانی شلیک کنید تا به هواپیمای شما برخورد نکند.
موشک و تانکها
موشک و تانکها
بازی موشک و تانکها: این هم بازی مشهور که زمان های قدیم در اکثر کلوب ها بچه ها را مشغول میکرد.اینبار به صورت بازی کم حجم.اکثرآ با بازی اشنا هستند.روند بازی به این صورت هست که توسط کلیدهای مکان نما حرکت کنید و هواپیما را کنترل کنید و توسط کلید اسپیس به سمت دیگر هواپیماها و موشکها تیراندازی کنید.همچنین مراقب باشید سوختتان تمام نشود.در راه نیز سوخت بگیرید.
پلیس تیرانداز
پلیس تیرانداز
پلیس تیرانداز : دزدها قصد زدن بانک را دارند شما پلیش هستید و باید آنها را از بین ببرید.به سمت آنها تیراندازی کنید با قابلیت نزدیک بینی.
کشتن هدفها
کشتن هدفها
کشتن هدفها: این بازی دارای مراحل گوناگونی هست.در هر مرحله باید به سمت آدمکها و موجوداتی که نمایان میشوندتیراندازی کنید تا امتیازش را بگیرید.در صورتی که امتیاز لازم را بدست بیاورید به مرحله بعد خواهید رفت.
سرعت عمل در تیراندازی
سرعت عمل در تیراندازی
بازی هواپیمای جنگنده:در این بازی توسط هواپیمایی که تحت کنترل شماست باید به سمت دیگر هواپیماها تیراندازی کنید و همچنین باید کشتی های در حال حرکت را از بین ببرید.توسط موس هواپیما را کنترل و توسط کلید x به سمت هواپیماها تیراندازی و با کلید z به سمت کشتی ها بمب پرتاب کنید.
هواپیمای جنگنده
هواپیمای جنگنده
بازی هواپیمای جنگنده:در این بازی توسط هواپیمایی که تحت کنترل شماست باید به سمت دیگر هواپیماها تیراندازی کنید و همچنین باید کشتی های در حال حرکت را از بین ببرید.توسط موس هواپیما را کنترل و توسط کلید x به سمت هواپیماها تیراندازی و با کلید z به سمت کشتی ها بمب پرتاب کنید.
Onslaught
Onslaught
تیر و کمان:با استفاده از تیر و کمان به سمت افرادی که به قصد از بین بردن شما به شما نزدیک میشوند تیر پرتاب کنید و آنها را از بین ببرید.
بازی یک سرباز
بازی یک سرباز
بازی یک سرباز:شما یک سرباز هستید که باید دیگر سربازها را از بین ببرید تا به مراحل بعد راه پیدا کنید.از کلیدهای مکان نما برای حرکت و دکمه چپ کلیک برای تیراندازی استفاده کنید.
Naval gun
Naval gun
یک بازی تیراندازی جذاب با گرافیک مناسب.در این بازی به سمت کشتی ها و همچنین موشکهای دشمن که به شما نزدیک میشوند نشانه رفته و به سمت آنها شلیک و آنها را منهدم کنید تا امتیازش را بگیرید.
Meteor strike
Meteor strike
بازی تیراندازی جالب-در این بازی شما نباید بگذارید گوی هایی که از آسمان به سمت زمین می آیند با زمین برخورد کند و باید آنها را در هوا منهدم کنید.گوی ها تا 5 مرتبه میتوانند به زمین برخورد کنند ولی بیشتر از این مقدار بازی به اتمام میرسد و میتوانید امتیاز خورد را ببینید.
Metal armor
Metal armor
جنک تانکها –تانکهای دیگر را از بین ببرید قبل از اینکه تانک شما را نابود کنند.توسط کلید های ASDW پیشروی و توسط کلید J تیراندازی کنید.
Mars fighter
Mars fighter
با موشک خود به سمت دیگر موشکها تیراندازی کنید و همچنین مراقب باشید تیرهای موشکهای دیگر به موشک شما برخورد نکند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط علیرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 6745
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

 تماس با ما

كد ماوس